6.2.12

Hi belog. Berdebu bebenor kau ni, maaf lah tuan nye pun otak dah berdebu. Jadi, sekarang ni, aku nak menulis, eh menaip, segala yang terlintas dalam kepala otak ai pada jam 3 pagi ni. Legit, I'm always an insomniac when my laptop is around. Legit. Baiklah, oh berbalik kepada apa yang terlintas dalam otak, banyak betul nak taip. Tapi aku kan orang paling malas di dunia, maka, aku tulis tapi gila pendek punya sinopsis tahap cipan punya boring, lihat tidak bermutu sungguh tulisan ku ini. Maaf cikgu Aisyah, SPM merupakan kali terakhir menulis karangan sampai jari rasa nak patah. Maaf.

Ok, apa nak cerita eh? Update terkini hidupku? Oh no, sad life is sad. Aku pun sedih memikirkan sad life, but memang aku tahu pun aku sorang je baca blog sendiri, wth? Forever alone lvl 101. 9gag you made my day, akan ku lakukan challenge on 14th feb. Eh korang jangan buruk sangka, ai tak sambut Valentine's Day. Haromm. Eh, tapi kau Dian dulu berkasih sayang? Maaf, itu kisah lama. Bitch please, Salutations for single ladies *Nods heads* #Truestory.

tapi aku tak reti boxing mahupun sebarang perlakuan keganasan 

Baiklah, jadi aku telah melakukan sedikit twist di dalam perjalanan ku dalam mencapai cita-cita ku. Twist camne? Hurm, agak lari arah, tapi masih memberi kebaikan. Faham? Tapi jangan risau, aku masih gembira, sebab;

"My dream is to be happy, because at the end of the day, it is happiness that you need, in your life."

Betul kan? Aku tak naklah jadi orang yang berduka cita, menangis air mata, menyebarkan wabak negativity pada orang lain, menjadi orang yang jerk kepada orang lain, membenci dan apa sahaja yang berkaitan. Cukup emosi di laman sosial internet. Nanti orang unfollow kau, kecoh pulak kann. Apa lagi eh?

Oh, tahun 2012 memberikan permulaan yang agak pahit di situ, teringin gak aku mencarut, tapi aku dah lama tak mencarut, kalau ye pun, binatang haram tu jelah. Serious. Excluding bodoh dan bangang, normal lagi kan? Aku macam biasa, tumblr tempat terbaik nak mengaitkan apa yang terjadi. Kot. Tapi kadang kadang itu hanyalah disebabkan pelepasan hormon aku, wanita kan kurang stabil hormon. Lagi bila bulan tengah purnama. Eh, kau faham ke? Ah lantak.


esok memang kena makan aiskerim, walaupun oesophagus aku rasa nak tercabut sebab batuk.

Tapi tipulah kan, nama pun aku ada binti kat IC dengan sijil lahir aku, confirm tear glands aku active gila, pastu ada satu organ ni, pedih gila wooo tapi aku kan macho, selalu berimaginasi aku ada misai, tapi bukan misai lopek, aku nak misai cool, le moustache, baru lah betul nampak macho kalau tear duct aku menjalankan tugas sambil bibir aku senyum. Hohohoho. 

ni badass, tapi --'

Aku dah bagitahu ke belum yang ni entri yang berjela? Oh aku cakap sinopsis pendek? Maaf, banyak pulak ilham otak aku pada saat ini. Boleh stop baca sekarang, sebab aku tak habis lagi.

Nak niii, baju niii, tolong belikan pastu balut lawa-lawa, on 25th March, please gimme this :)

Lepas tu apa lagi eh? Oh jadi perempuan macho. Hurmm, sekarang ni aku nak masuk umur 20, pastu punya lah banyak orang cakap pasal kahwin. Actually siapa tak suka kahwin? Tapi bagi aku biar yg sekali seumur hidup, sebab perkahwinan bukan perkara yang senang, aku yang belajar Syariah ni, terkebil mata dan otak aku, belajar semua proses dan segala yang berkaitan tentang perkahwinan. Tapi, memang lagi bagus kahwin awal dari berterusan ...... Tapi biarlah yang boleh membimbing dan menjaga sehingga ke akhirat, orang kita ni duk wish pengantin baru, sehingga ke anak cucu, what de? We want a long lasting commitment; marriage that lasts until you die and benefits you till akhirat. Betul tak? Aku ni yang ada orang cakap perasan baik je, sobs sob, mungkin fikir bahawa ini adalah mainan kata. It's nothing wrong that I still wish for this. But not for now, too many things to endure, lets take it one at a time.

*Ehem, terserious pulak.*

Akhir kalam, aku sebenarnye tengah jeles dengan adik perempuan aku; Puteri Malinda. Kenapa nama aku takde Puteri? Ni soalan Tompel, dia kawan Odeng. Odeng ialah orang paling kelakar setakat ni pernah aku jumpa kat KTT. Ok, because being a royalty is overrated for me. Hahahahahaha.

Kentut bagus untuk kesihatan.

Ok, kenapa aku jeles, oh well sekarang adik aku ada kat Wisconsin, tolong jangan tanya celah mana geographically, sebab dulu Cikgu Aini tak ajar bahagian U.S. Beliau dengan gumbiranya berjoli dan berguling dalam snow selama 6 bulan untuk suka ria sahaja. Weh tipu, winter mana ada 6 bulan, eh? Tapi adik aku complain, dia dah muak western food, and hari hari kena minum susu coklat. Hahaha, sedap apa minum susu lembu. Oh her home now which is in La Crosse, Wisconsin, is actually a dairy farm, 39 acres. Memang kau boleh buat perang salji kat kawasan tu.

 pastu suka nak buat status yang confirm tak boleh feeling kat Malaysia 
kelik kalau mata rabun.

Adik aku pulak jenis kurus gila, serious kurus, sangat kurus. Skinny jeans dia size XS -.- Aku ingat nak donate lemak sikit kat dia, ok nak donate banyak sebonarnya, tapi aku takde tauliah doktor lagi. The rest is history. Maka, aku jangkakan beliau akan suffer from cold, muahahaha #evilsister Tapi aku jeles lagi, sebab dia high school kat sana, magaaaad, kita kan selalu tengok cite omputih tengok cool nya high school kat sana, tolong jangan deny, kau mesti paling kurang tengok glee, takpun mean girls kan, kan, kan? Takpun paling geli, High school musical. Jadi, aku tanya, ada budak hensem tak. Of course soalan paling bangang, mestilah ada. Sad life is sad. Le me. And she takes spanish. Oh aku dah lagi pro dari kau, berkat ajaran Rosalinda. 

Kakak yang huduh lagi macho berpesan, "Dah, tak payah nak menangis, 6 bulan je"
dahlah amik ai punya pashmina bawak bercuti sekali -.-

Oklah, aku dah ngantuk. Jangan lah terasa dengan titeww nye post

*
*
*
*
*
*

titeww ada adik gangster suka korek hidong dia, takut tak?


#Kenapa aku takde mood nak habiskan tengok Running Man? Hurm, ni mesti pasal dah jadi perempuan macho. Haighh, tengok nak gelak pun dah jadi susah.

#Aku tengah layan lagu OST What's Up, cerita musical, Korean of course. Tapi sedap lagu ni, sebab, sobss, sebab sobss, sebab syahdu. Kbai.